antalya 2 - Reisverslag uit Antalya, Turkije van mincasara - WaarBenJij.nu antalya 2 - Reisverslag uit Antalya, Turkije van mincasara - WaarBenJij.nu

antalya 2

Door: mincasara

30 Maart 2010 | Turkije, Antalya

Vanmoregn na het ontbijt richting perge.
Een stadion in de oudheid voor sporters in atletiek
Daarna naar de juwelier storck. Een hele uitleg met mooie sierraden.
Erg mooi maar duur dus een heel leuk gesprek met een verkoopster gehad over de turkse cultuur
Daarna gingen wij naar de lunch. Een lunch beneden met een bazar erop dus konden wij ff winkelen
Daarna naar eer leershow. Erg mooi maart tja de prijzen he hihi
Toen. Terug naar antalya en 2 uurtjes de stad in. Erg gelachen
En ja aan alles komt een eind.....zucht afsccheid van achmed de chsuffeur en turcen de gids
Wij gaven de fooib die opgehaald is en nog een zak drop die lusten ze graag.
;ammer hoor het voelt best leeg zo wat een leuke aardige goede mensen.
Maar ja aan alles komt een eind. De vluchtgegev ens zijn niet veranderd
Om 12 uur worden wij morgen op gehaald .

• 30 Maart 2010 - 16:26

B & F:

He, wat jammer dat het er bijna op zit voor jullie. De taart was heerlijk!!! Geniet nog even van jullie laatste avond en alvast een veilige terugreis! Tot morgen, xxx B & F

• 30 Maart 2010 - 16:53

Wanda:

Tja, aan alles komt een eind. Maar jullie hebben wel een vakantie gehad waar je op terug kan kijken.

• 30 Maart 2010 - 17:53

Sandra:

Luitjes. Vanavond niet te veel Raki!!!!!Doe nog een borrel op het thuisfront en maak er inderdaad nog een gezelligavond van. Ga je thuis ook zo'n dagboek doen want ja dit gaan we natuurlijk wel missen. XX Sandra