aan gekomen - Reisverslag uit Ankara, Turkije van mincasara - WaarBenJij.nu aan gekomen - Reisverslag uit Ankara, Turkije van mincasara - WaarBenJij.nu

aan gekomen

Door: mincasara

Blijf op de hoogte en volg

25 Maart 2010 | Turkije, Ankara

Na een llange busreis zIjn wij in ons hotel in een woord prachtig! De stroopwaferls waren een succes en omdat henk jarig is hebbe wij een schitterende kamer! Met ruimte voor 4 incl bank en tafel met stoelen. Morgen gaan wij naar de ondergrondse stad 7ometeen eerst lekker eten.Vandaag hebben 550 km gereden met 4 stops met museum bezoeken en een karavaan stop waqar vroeger de mensen overnachten. En 2 plaspauzes metb koffie Het weer is s avonds fris xxx henk en marjan die nu lekker gaan eten

  • 25 Maart 2010 - 17:26

    Sandra:

    Henk Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag neem een borrel op ons. Dikke kus
    Martin en Sandra.
    Geniet verder van al je museum bezoeken etc.

  • 25 Maart 2010 - 18:14

    Mark, Miranda & Your:

    Heerlijk genieten!! We zijn heel benieuwd naar de foto's.

  • 25 Maart 2010 - 18:20

    Oh Ja:

    En zoals we al smste...
    Happy Birthday to Henk!! We nemen er een borrel op!
    En die taart die ik gemaakt heb eet ik nu ook maar zelf op ;-))

  • 25 Maart 2010 - 19:33

    Fem:

    Ik zou voor morgen maar vertellen dat het jullie trouwdag is, wie weet leverd dat de bruidssuite op, ha ha ha! Fijn dat alles naar wens is. Proost Henk op de volgende ....! Veel plezier in jullie mooiste kamer! X B&F

  • 26 Maart 2010 - 09:25

    Wanda:

    Hoi luitjes,
    ik ben gisteren helemaal vergeten Henk te feliciteren met zijn verjaardag. Bij deze dus. Van Harte! Neem een pilsje van ons.
    Groetjes,

  • 26 Maart 2010 - 18:16

    Mama:

    hoi jongens,
    gister vanaf de laptop geprobeerd, maar ik zie niets staan, dus nu maar via netmail.
    Hartelijk Gefeliciteerd Henk, leuk dat de stroopwafels in goede aarde vielen, gouden tip dus ha ha.
    Vandaag een druk dagje las ik maar wel genieten van al dat moois hoor
    smsjes wel aangekomen ?
    groetjes P&M S&S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Mijn Summum avontuur

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2010

weer naar huis

30 Maart 2010

antalya 2

29 Maart 2010

hammam

29 Maart 2010

antalya

29 Maart 2010

weer naar antalya

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 49769

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn Summum avontuur

Landen bezocht: