hoera een dagboek - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van mincasara - WaarBenJij.nu hoera een dagboek - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van mincasara - WaarBenJij.nu

hoera een dagboek

Door: mincasara

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2010 | Nederland, Alkmaar

Hoera het dagboek is aangemaakt Henk heeft al vakantie grrrrr
ik nog 3 dagen werken!!
De spanning stijgt want de tijden zijn nog niet bekend.

  • 18 Maart 2010 - 18:53

    Ineke:

    hoi jongens.
    jammer dar jullie de tijden nog niet hebben
    groetjes

  • 18 Maart 2010 - 19:49

    De Buckies:

    Kijk... wij willen natuurlijk helemaal niet horen hoe jullie genieten van al die vrije dagen! Maar omdat jullie zo aandringen zullen we toch af en toe even stiekem gluren.

    Geniet ervan! Jullie verdienen het.

    Groetjes,
    De Buckies

  • 19 Maart 2010 - 07:42

    Femmie:

    Wauw een eigen vakantiedagboek! Dat wordt typen voor de eenarmige bandiet! We wachten met spanning op de tijden! Alvast veel voorpret!

  • 19 Maart 2010 - 08:53

    Wanda:

    wat leuk dat jullie een reisdagboek hebben. Je gaat nou toch niet de hele vakantie achter de pc zitten om je dagboek bij te houden he? Volgens mij heb je daar geen eens tijd voor met het drukke programma. Ik hoop wel dat de vakantie goed verloopt, ik voel me er toch wel verantwoordelijk voor. Jammer dat je nog niet weet wanneer je vertrekt. Nogmaals heel veel plezier en doe voorzichtig.
    De Vassy's

  • 19 Maart 2010 - 18:47

    DAVE EN MARGA:

    ja,helaas er zijn monnikken en apostelen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Mijn Summum avontuur

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2010

weer naar huis

30 Maart 2010

antalya 2

29 Maart 2010

hammam

29 Maart 2010

antalya

29 Maart 2010

weer naar antalya

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 49764

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn Summum avontuur

Landen bezocht: